Nardis

Em(Maj7)add9

Nardis

Em(Maj7)add9

Nardis

«Nardis»
«ناردیس»
«Нардыс»
یک گذرگاه کوتاه برای استراحت، برای نوشیدن یک فنجان آب زیپو، گوش دادن به یک تکه جَز؛
اگر گذرتون خورد این طرفا، قرار نیست با یک ژورنال حرفه ای رو به رو شید. قراره یک مسیر و یک سری پاورقی های یک رویاپردازِ بی نام و نشان رو بخونید.
امید دارم اگه از نوشته ها چیزی عایدتون نشد حداقل موسیقی های این لا به لا رو ازش لذت ببرید.

A Few of My Favorite Things !!

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

صفحه "ارسال مطلب جدید" دو سه روزیه به صورت پیشنویس مونده... چیزی برای نوشتن نیومد پس با جملات کلیشه ای قبل به پست نوشتن ادامه میدم؛ تولد خواهر خانمِ کلاغ نزدیک هستش و یه کادو خیلی کوچیک در دست نوشتن هست... اینبار با توضیحات و هدفی که به درد ایشون بخوره (برخلاف "فانتزی" که ششم دی 1402 به دستشون رسید که ثمره ای جز خاک خوردن نداشت) 

قبلا در دست نویس ها و ژورنال یک جوانِ ناکام از کلوپ 27، صفحه ای به چشمم خورد از چیزایی که دوست داشت نوشته بود؛ منم اون سالها گاهی از علایق و خوبی های زندگی مینوشتم تا امروز که فکر میکنم دوباره به فکرم افتاد تا شاید بد نباشه گاهی این چیز هارو آدم مرور کنه، گاهی موهبت هایی که داره رو قدرشو بدونه. فکر میکنم همینکه آدم بتونه موسیقی گوش کنه، یه موهبت هستش. خیلی ها از این مسئله محروم هستند، بماند که موسیقی که آدم به خورد ذهنش میده، چی باشه... گاهی فکر میکنم چقدر خوشبخت هستم که اینقدر صبر، حوصله، علاقه و تشنگی رو دارم تا بشینم ساعت ها موسیقی کلاسیک گوش کنم. یا موسیقی جَز. احتمالا توی لیستم باید اینارو بنویسم: چقدر خوب که من «کالترین» رو دوست دارم و چقدر خوب که «بتهوون» برای من یک دنیای رمز آلود و زیباست؛ و چقدر خوب که این مدت با معلم های خوبی آشنا شدم، چقدر خوب که اونها به من نشون دادن که موسیقی، دست نیافتنی نیست(!) برخلاف تمامی عقاید عرف اجتماع که لازمه موسیقی، استعداد و هوشِ ذاتی هستش. چیزی که خودم درگیرش بودم ... اما خب به قول هوروویتز که میگفت تفاوت بین "معمولی بودن" و "خارق العاده بودن" (Ordinary - Extraordinary) فقط "تمرین" هستش. 

خطوط آخر این پست رو اینطور به پایان می رسونیم که : (( شما چطور؟ تاحالا راجع به موهبت هاتون فکر کردین؟ فکر کردین که چه چیز های ساده ای وجود داره که شما خوشبخت بودید تا داشته باشیدش؟ چه کسبش کرده باشید یا که انتسابی باشه براتون؟))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۵
52+36 Klaviers

نظرات  (۲)

چقدر «چقدر خوب» های خوبی نوشتید!

درباره سوال آخری هم که نوشتی، همین سایتی که دارم (اسمش سلامتکده) یکی از چیزهایی هست که با داشتنش احساس خوشبختی می کنم. همونجوری که شما وبلاگتونو دوست دارید منم سایتمو دوست دارم.

پاسخ:
روش تبلیغ خوبی بود. صد امتیاز

من یه قو دارم که پشت پنجره ش می شینم و غر نمی زنه

اینکه نه کسبش کردم و نه انتساب

خوشبخت ترم می کنه

پاسخ:
منم میخواستم بنویسم ولی گفتم شاعرانه میشه :"))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی